LOGO

PhotoScape ile Fotoğraf Düzenle

PhotoScape ile Fotoğraf Düzenle

 Birçok arkadaşımızın kullandığı bu program sayesinde fotoğraflarınız üzerinde oynamalar, değişiklikler ve düzenlemeler yapabilirsiniz. Kullanışı çok basittir ve tamamen türkçedir. PhotoScape sayesinde keyifli bir şekilde fotoğraf düzenlemesi yapabilirsiniz. Benim grafikerlik işlerine ilk başladığım zamanlarda bu programın bana çok faydası dokundu. Mutlaka indirip denemelisiniz.

Bilgisayarına Yükle: PhotoScape
Rar Şifresi: wmsinan.com
info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"PhotoScape ile Fotoğraf Düzenle"
Yazısına 9 Yorum Yapılmış

  1. Gerçekten harika bir uygulama kullanıyorum ve tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler :) :Y

      Sil
  2. Çok severek kullandığım bir program herkese tavsiye ederim :Y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim ablacım :Y :)

      Sil
  3. ben de çok severek kullanıyorum ,Türkçe olması da süper. ben de tavsiye ediyorum kullanım rahatlığı önceliğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler abla bu gibi programları sizlerele paylaşmaya devam edeceğim :D

      Sil
  4. bende kullanıyorum harika bir program

    YanıtlaSil
  5. Ben bu programı kullanıyorum .Kolay bir program ,herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek