LOGO

Blogger Favicon Ekleme

Blogger Favicon Ekleme

  Birçok blog ve website kullanıcısının unuttuğu bir durumu bu konumda ele almak istedim ve blogger favicon eklemeyi çok basit bir şekilde sizlere görseller şeklinde anlatacağım. Konuya geçmeden önce "Favicon nedir?" sizlere ondan bahsetmek istiyorum. Bir çok kişinin bildiği ama uygulayamadığı bir terimdir. Türkçe manasına bir çok şey söyleyebiliriz. Örneğin; sık simge, favori simgesi veya site simgesi gibi birçok şey söylenebilir. Bizler için en uygunu ise Site Simgesidir. Tarayıcımızın veya açılan sekmenin en solunda bulunur ve sitenizi temsil eden simgelerden birisidir.


Bloguma Favicon Nasıl Eklerim?
  Blogger kullanıcıları bu kısımda izlediğim yolu takip ederlerse hiç bir problem olmadan kendi site veya bloglarının favicon simgesini rahat bir şekilde ekleyebilirler. Bu yolu aşağıda sizlere adım adım göstereceğim.

1. Blogger panelimize giriş yapıyoruz ve Yerleşim'i Seçiyoruz.
2. Sık kullanılan simge gadgetine Düzenle diyoruz.
Blogger Favicon Ekleme

 Bu işlemleri yaptıktan sonra karşımıza aşağıdaki görsel gibi bir pencere açılacak.
Blogger Favicon Ekleme
1. Favicon Ekleyebilmemiz için gerekli koşullardan biriside 100KB'den küçük resim olacak ve boyutları aynı olacak örneğin 32x32 gibi olmalıdır.
2. Yukarıdaki maddeyi uyguladıktan sonra Dosya Seç'i tıklayıp hazırladığımız Favicon resmini seçiyoruz.
3. Yukarıdaki tüm maddeleri uyguladıktan sonra Kaydet'e tıklıyoruz.

  Tüm hepsini yaptıktan sonra favicon'umuz yüklenecektir. Ama hemen gözükmeyecektir. Yaklaşık 30 dk yada 40 dk arasında beklemeniz gerekmektedir. Eğer beklemek istemezseniz tarayıcınızın çerezlerini temizleyin otomatik olarak gelecektir. :)

  Yapamayan arkadaşlar iletişim adresimden bana ulaşabilir veya yorumlardan yazabilir.
  Sonraki konumda görüşmek dileğiyle Hoşcakalın :)
info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"Blogger Favicon Ekleme"
Yazısına 16 Yorum Yapılmış

  1. Güzel bir yazı, faydalı olmuş ama ben wordpresste yazıyorum, bana tavsiyeniz ver mı? Bizim Mutfak-Aysel
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim fakat deyinmem gereken bir husus var. isim olarak zaten bloğunuzun linkini belirtmişsiniz fakat yorum içerisinde tekrardan belirtmişsiniz :D Normalde bunları hoş karşılamam ama bugün iyi günümdeyim :)

      Wordpress için favicon nasıl eklenir sizin için hemen bu konuyuda paylaşıyorum takipte kalın :)

      Sil
  2. Bazı bloglara yorum bırakırken seçeneklerde adı/url seçeneği olmuyor. Ben de alışkanlık olarak hep bu şekilde yorum bırakıyorum. Çünkü bana geri dönüşleri bu şekilde kolay oluyor. Bizler sizin gibi bu konularda fazla tecrübeli olmadığımız için kendimize kolaylıklar bulmaya çalışıyoruz. Kusura bakmayın, bir daha olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Konunuzu Paylaştım WordPress Olarak bir sonraki konuda bakabilirsiniz :D

      Sil
  3. Faydalı bilgilendirme teşekkürler sen benim yerime eklemişsin ama :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ;) Evet eklemiştim tasarımı yaparken :)

      Sil
  4. Faydalı paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Yazın süper sinan ama ben blıgumun şablonunu istenilen ebatta nasıl küçültebilitim bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ;) css kodları icerisinde body koduna genislik kodunu düzenlemen gerekiyor abla eğer yapamazsan hic kurcalama tema tasarımcına ulaş yada mail göndererek inceleme yaptırabilirsin :)

      Sil
  6. ellerinize sağlık yine güzel bir bilgilendirme daha,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz icin ben tesekkür ederim :Y

      Sil
  7. Blogger kullananlar için faydalı bir yazı olmuş. Ayrıca anlaşılır bir şekilde anlatmışsınız. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler kardesim devamı gelecek mutlaka :Y

      Sil
  8. Gayet başarılı ve faydalı bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek