LOGO

Seos V1 Blogger Teması Vitrinde [ SATILDI ]

NOT: Tema indirimli fiyatı ile satılmıştır. Normal fiyata almak için iletişime geçiniz.
Seos V1 Blogger Teması Vitrinde [ SATILDI ]

  Merhaba arkadaşlar...
  Blogger için Seo destekli temamızı sonunda tamamladım. Temayı sade şekilde uyarladım çünkü en çok arananlardan birisi sade blogger teması olduğu için tam sizlerin isteklerine göre uyarladım. Kullanışı ve dolaşılması kolay bu temanın tüm seo ayarları yapılandırılmıştır. Bunun için başkasından yardım almanıza ihtiyacınız yoktur. Adsense uyumludur. Bu sayede Adsense reklamlarınızı basit bir şekilde yerleşim yapabilirsiniz. Yapılandırılmış ve temaya uyarlanmış 3D menüye sahiptir. Benzer konular, sosyal medya butonları, etiketler ve gönderen bilgileri temamızda mevcuttur. Temayı yakından incelemek için ön izleme yapabilirsiniz.

Önizle

Ücretsiz Kurulum Mevcuttur.
Sizlerin isteklerine Göre Renklerde Değişiklik Yapılabilir.
Temalarımızdan Birini Satın Almak için;
Mail Gönderiniz. ► info@wmsinan.com
yada
Sitemizin sağ üst köşesindeki Canlı Destekten iletişime geçiniz...


info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"Seos V1 Blogger Teması Vitrinde [ SATILDI ]"
Yazısına 17 Yorum Yapılmış

  1. Vaay çok güzel olmuş Sinan, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun...Başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık güzel olmuş cidden ama temayı görür görmez bunu Sinan yapmış derim :) Tarzın çok açık belli :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahha :D teşekkür ederim :D :Y :F

      Sil
  4. Çok teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  5. çok sade ve güzel olmuş emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Tuğbaya katılıyorum Sinan.Tema konusunda görür görmez bende Sinan yapmış derim :)
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. mail gönderdim ismim gizli tutulursa sevinirim...

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler elinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Tema fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletisim adresimizden bana ulaşın konuşalım anlaşalım :)

      Sil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek