LOGO

Sizi Mutlu Eden 3 Etken Nedir?

Mutluluk

 Bu konuyu bugün çok ama çooookkk mutlu olduğum için sizlerle paylaşmak ve sizi mutlu eden 3 ekeni merak ettiğim için paylaşıyorum. Mutluluk  Bugün bir çok olay oldu ve bu olaylara rağmen mutlu olmayı başardım ve kendimi pozitif enerji ile doldurdum. Mutluluk

 Hani güne yeni başlarken günaydın mesajı gelir, gözleriniz bir anda açılır ve yataktan fırlarsınızya heh işte onun gibi bir şeyle güne uyandım. Uzun zamandır konuşmadığım hatta izini kaybettiğim bir dosttan bahsediyorum... Uyandım ve rehberimde kayıtlı olmayan bir numara upuzun bir mesaj göndermiş. Sabah sabah kim atar bana mesaj dedim ve hafifçe doğrulduktan sonra mesajı okumaya başladım, okudukça gözlerim açıldı. Mesajda eskiden başbaşa uzun zamanlar geçirdiğimiz, gecemizi gündüzümüze kattığımız ve herşeye varız dediğim dostumdan bir mesajdı. Sabahın köründe aradım saate bile hiç bakmadım. Mutluluk Sonra telefonu açtı ve yaklaşık 40 dk konuştuk ve saat 07:15 sularında kapattık. Hemen plan ve proje yapıp bir buluşma günü ayarladık. Şimdi o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz...Mutluluk

 Beni mutlu eden etkenlerden diğeri ise sevdiğim insanların benim yanımda olması ve destek çıkması oldu. Bu etken benim mutluluğumu biraz daha üst seviyelere çıkardı. Özellikle beni savunmaları çok hoşuma gitti ve sesimi hiç çıkarmadım o konuştu beni anlattı destek çıktı ve hayranlıkla dinlemeye başladım. Konuşmaları o kadar inceydi ki beni bile etkilemişti, ben bile bu kadarını beklemiyordum. Mutluluk Tabi bunun dışında beni üzenler de olmadı değil, illaki oldu ama hiç umursamadım "bitti mi?" dedim ve mutluluğuma devam ettim... İnanın günüm o kadar eğlenceli geçti ki uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım.Mutluluk

  Sizlerde bugün mutlu olmuşsunuzdur umarım ve sizlerden de yorumlarda sizi bugün mutlu eden şeyleri ufacık paragraf yada birkaç cümle ile paylaşmanızı istiyorum... Tabi mümkünse MutlulukMutluluk  Bir sonraki makalemde görüşmek dileğiyle... Mutluluk :)Mutluluk
info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"Sizi Mutlu Eden 3 Etken Nedir?"
Yazısına 26 Yorum Yapılmış

  1. her gününüzün böyle geçmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  2. öyle sıradan bir gündü ki hatta düşündüm de beni mutlu eden tek bir şey olmadı bugün :( ama senin yazını okuyunca biraz yüzüm güldü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebilmek ne kadar güzel :)

      Sil
  3. Eski dostlar her zaman Dosttur.Ne güzel adınıza sevindim. Bende geçen 40 yıldır görüşmediğim hatta hiç haber alamadığım orta okuldan bir arkadaşımı Facebook sayesinde buldum belki yüzlerce facebook a tşk ettim. Benimde böyle bir mutluluğum olmuştu paylaşmak istedim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablacım eski dostlar her zaman özlenir ve özletir ) sizin adınıza sevindim :D

      Sil
  4. Ben de bizim afacanın her gün yeni bir şirinliğine şahit olmaktan dolayı mutlu oluyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk ayrı birşey kelimelere sığdırıp anlatamayız ablam değil mi? :)

      Sil
  5. dilerim her zaman mutlu olursun

    YanıtlaSil
  6. aileden ötesi yok ;)

    YanıtlaSil
  7. sevdiğim insanlarla bir arada olmak konuşmak beni de her zaman mutlu eder..:-))

    YanıtlaSil
  8. Evim de uzun zamandır istediğim tadilat(pislik döküntü umrum da değil bitmiş halini düşünüyorum sadece) Eylülde nasipse kucaklayacağımız bir torun şükür kafa ağrıtacak sorun yok hiç kimsenin de olmasın. hepsi mutluluk benim için:).
    Her günün böyle güzelliklerle donansın canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizin ablam :) saygılar.

      Sil
  9. dostluk her zaman güzeldir...artık kolay bulunmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız bu konuda dost dediğimiz bazen arkadan vuruyor doğru kişiyi seçmemiz lazım

      Sil
  10. Sevindim senin adına hak ediyorsun mutlu olmayı kim hak etmez ki :) Çok mutlu oldum yüzünün gülmesine Sinan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hep birlikte gülelim :)

      Sil
  11. Sağlıklı uyandığım her gün benim için mutluluktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin sabah uyanmanmak cok zor :D

      Sil
  12. Her gününüz bu gün gibi,mutlu geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin günü güzel geçsin :)

      Sil
  13. En kötü gününüz öyle olsun...

    YanıtlaSil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek