LOGO

Blogger Meta Tag Etiketi

Blogger Meta Tag Etiketi

  Merhabalar... Blogger üzerindeki blogları çok fazla dolaşıp inceleme yapıyorum ve bu yaptığım incelemeler sonucunda önemli hususları konu şeklinde ele alarak anlatım yapıyorum. Dolaştığım birçok blogda Blogger Meta Tag Etiketi eksik veya yanlış biçimlerde eklenmiş oluyor. Bu yüzden blog verimli sonuçlar elde edemiyor. Bloga yazı girildiğinde yükselmek yerine ya olduğu yerde sayıyor yada düşüşe geçiyor. Yükselmeler olmuyor değil illaki oluyor ama geçici bir süre için diyebiliriz.

  "Bir blogda meta etiketlerinin ne önemi var ?" diye soran arkadaşlarımız olacak onuda şu şekilde açıklama yapayım. Bir blogda önemli meta etiketleri yok ise Google, Yandex vb. arama motorları tarafından yeterli derecede hit alamaz, index atamaz. Bu meta etiketler tıpkı sizin ev adresiniz gibi net olmalı ki blogunuz arama motorlarında arandığı zaman kolay bir şekilde ulaşabilsinler. Daha kısa bir açıklama isterseniz; Sizin adınız nasıl özel ve önemli ise blogunuzun meta tag etiketleride o kadar önemlidir.

  Çok fazla derine girip özel ve ayrıntılı meta etiketlerini bu konumda yer vermeyeceğim. Bu konumda herkesin yapabileceği meta kodlarını vereceğim bu sayede sizlerde dilediğiniz gibi ekleyebilirsiniz.

Meta keywords etiketi; Anahtar kelimeler için kullanılan bir meta tag etiketidir. Blogunuzda bulunan konu başlıklarını yada blogun genelini ele alan yayınlar içerisinde sıkça geçen kelimeler için kullanılan bir meta etiketidir. NOT: Max: 120 karakter kullanın.

<meta name="keywords" content="kelime1, kelime2, kelime3" />

Meta description etiketi; Blogunuzun içeriğini açıklayan yada kendi sloganınızın geçtiği etikettir. Yayın içerisinde ise bu kod otomatik olarak buraya yazdığınız kelimeleri ele alıp yazılarınızın bir kısmını alır ve Google, Yandex vb. arama sonuçlarında başlığın altında gelen kısımda gösterir. Keywords'ten ayrı tutulmalıdır ve kesinlikle anahtar kelime gibi ayrı ayrı yazılmamalıdır… Kısa bir  cümle olması seo açısından çok daha iyidir. Dilerseniz siz sloganınız şeklinde yapabilirsiniz. NOT: Max: 120 karakter kullanın.

<meta name="description" content="Blogunu en iyi derecede açıkla" />

Author etiketi; Bu etiket ile site sahibinin, yazarın yada sitenizde bulunan editörün ismini veya e-posta adresini verebileceğiniz etikettir. Bu etikete kendi hesabınızı yada kendi adınızı yazmanızı tavsiye ederim.

<meta name="Author" content="Adınız, E-Posta Adresiniz" /> 

  Bu meta etiketleri blogger paneli kullanan blog sahipleri tarafından kontrol edilmeli ve en iyi şekilde düzenlenmelidir. Özellikle keywords ve description en iyi düzeyde olmalı ve blogunuzu tam manası ile tanıtması lazımdır.

 Beni takip etmeyi unutmayın! Bir sonraki konumda görüşmek üzere hoşcakalın...
info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"Blogger Meta Tag Etiketi"
Yazısına 27 Yorum Yapılmış

  1. sinan cok güzel bilgilendirici bir yazı ama bunları nasıl ekleyeceğiz? kod girilmesi gereken yer bulamadım ben normalde ayarlardan etiket ismi yazmıştım o yeterli değil sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımda sadece etiketlere ve özelliklerine değindim ablacım o yüzden yazmadım. Bir sonraki konumda bu tarz kodlar nereye eklenir? ve ne kadar verimli sonuç verir ondan bahsedeceğim :Y eğer hemen düzenleme yapmak istersen blogger şablon ayarına gir ve orada ◄head► kodunun hemen altına ekle ablam

      Sil
  2. Ben bir sonraki yazını bekleyeyim o zaman. Teşekkürler....

    YanıtlaSil
  3. Önemini anlıyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum yine bir profesyonel düzenleme yaptıracağım ben anlaşıldı .. Ama bu etiketleri eklemeyi örnekle anlatırsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide anlatacağım ilk önce ne işe yaradığını bilelim sonraki yazımda onlarıda göstereceğim :) takipte kalın :)

      Sil
  4. ben bunları bilmiyorum öğrenmem gereken çok şey var,teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hemen ailemizin bloggerina yaptırıyorum :) teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. Pek çok faydalı bilgiyi bizimle paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :Y Paylaşmaya ve bilgilendirmeye devam :)

      Sil
  7. Güzel bilgiler elbet birgün başaracağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Bizler için çok faydalı olmuş, tşkler ;)

    YanıtlaSil
  9. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler sevgili Sinan diğer yazına mutlaka göz atacağım inş yapabileceğim şeylerdir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor değil inanın 2 dakika içerisinde yapacaksınız :Y :)

      Sil
  11. Meta tag etiketini bilmeyen Bloggerlar için faydalı bir paylaşım.Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ablam böyle faydalı bilgileri paylaşmaya devam edeceğim :)

      Sil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek