LOGO

Radyo Ses İstanbul Blogger Tema Tasarımı

Radyo Ses İstanbul Blogger Tema Tasarımı
  Merhaba arkadaşlar...
 Yepyeni bir gelişim, yepyeni bir proje ve yepyeni bir yardım ile sizlerleyim. Biliyorsunuz yardım istenilince ben daima elimden geleni yaparım ve tıpkı benimmiş gibi emek sarf ederim. Bu sefer çok farklı bir projenin içerisine girdim. Çok önceleri 14-15 yaşlarında ilk radyomu kurmuştum ve baya bir şekilde ilerlemiştim. Ama çok zaman ayrılması gerektiği için maalesef kapatmıştım. Şimdi başka bir arkadaş benden bu şekilde bir projesi olduğunu ama nasıl yapacağı konusunda fazla bilgisi olmadığını söyledi ve yardım istedi. Oturup konuştuk anlaştık ve projeyi hayata sürdük, her şey tıkırında ilerliyor ve hiçbir sorun yok.


  Proje Sahibi: Abdurrahman Kasım TOK
  Hazırlayan: WM Sinan
  Website: Radyo Ses İstanbul
info@wmsinan.com
www.wmsinan.com

◄◄◄◄
►►►►

"Radyo Ses İstanbul Blogger Tema Tasarımı"
Yazısına 12 Yorum Yapılmış

  1. Abi desteklerin vede projeye katkılarından dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Kasım da çalışkan genç bir arkadaşımız. Yolu açık olsun. Sizin de ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir proje olmuş, hayırlı uğurlu olsun (:

    YanıtlaSil
  4. Radyo hayırlı olsun. Çok sevdim bu projeyi. Kasım çalışkan genç bir arkadaşımız. Başarılarının devamını dilerim. Sizin de emeğinize sağlık... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, müzik güzeldir.))))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun ben de ilk kez dün dinledim...

    YanıtlaSil
  7. Açıldığında haber verin bizlere dinlemek isteriz...))

    YanıtlaSil

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
:) ;) :D :N :Y :P ;( :( :F :Bye :Love :Tsk
Sitede yazılan tüm yazılar tarafımca yazılmakta olup bir kısmının veya tamamının ilgili yazıya link verilmeden yayınlanması yasaktır.

Copyright © 2015. WebMaster SG
WMSinan.com
WebMaster SG | Canl1 Destek